miercuri, 7 decembrie 2011

Boba ne-a cucerit pe toti

Am intrat in campania de testare "Boba cucereste Romania" avind noroc. Raluca este direct raspunzatoare pentru norocul meu, trebuie sa recunosc, motiv pentru care ii multumesc inca o data!

Ma simt o norocoasa numai si pentru ca m-am aflat printre cele aproximativ 30 de familii, care au avut bucuria de a testa un SSC de calitate, modern, din bumbac organic, si care prezinta numai beneficii; ma bucur deasemeni, si pentru ca fiul meu a avut sansa sa fie fericit si in Boba - si nu mint cind spun asta: in mod evident, mai ales pe el chiar l-a bucurat noul SSC, care-a poposit in casa noastra pentru  aproape 2 saptamini.

Sa-mi fortez norocul si sa-i dictez sa ne faca si cistigatori?:D Ei bine, sper si la asta:)): ce-ar fi sa vina Mos Craciun cu Boba-n sac:)

Am primit asadar Boba spre weekend: am constatat ca e in perfecta stare, strabatea tara, si venea tocmai de la Timisoara, de la Ama, si cum am bebe mare pe care prefer sa il imunizez, nu am pus la spalat Carrierul, sau sa il lasam la odihna, ci l-am luat direct in teste:


Cred ca primele poze spun suficient: copil relaxat, mama relaxata - povestim cu cei din jurul nostru.
Nu-mi plac review-urile lungi, care se-nvirt si nu spun nimic, asa ca eu chiar voi fi scurta:), dar cuprinzatoare.
Si pentru un stil de exprimare mai cursiv, ma voi adresa tie, Boba - pentru ca tie-ti marturisesc despre bucuria de a te fi cunoscut.

BOBA, esti foarte potrivita necesitatilor mele si virstei puiului meu,
- centura ta lata, ma ajuta sa nu resimt cele 12 kilograme  pe care le are Mateo (la ultimul cintar, care a fost... cam demult:P) aproape deloc,
- puntea ta inalta imi infasoara copilul cu drag, si mi-l lipeste de mine, mi-l linisteste si adoarme, mi-l face curios si ii tine treaza inteligenta de bebelus (pentru ca stim ca un bebelus  destept este un bebelus purtat si alaptat;) );
- gulerul/gluga imi apara copilul de eventualul curent/vint sau ii protejeaza somnul, sau ne apara de privirile lezate/indignate de alaptarea noastra extinsa;
- bretelele imi protejeaza umerii si spatele, totodata; reglajele lor ma ajuta sa ridic sau cobor, dupa caz copilul, astfel incit sa il pot alapta din mers.
- cureaua care uneste bretelele, pe spate, in dreptul omoplatilor, imi tine spatele drept si imi confera o pozitie ferma:);
- curelusele pentru picioare ne vor folosi cu siguranta, atunci cind vom fi si mai mari, si vom avea piciorusele si mai lungi, si mai grele - pentru inceput nu a vrut sa ma lase sa ii tin piciorusele fixate, pentru ca... nu a vrut:)).


Ce-a urmat constatarilor, puteti vedea si voi, ceilalti, care nu ati fost parte la fericirea noastra: plimbari si multa bucurie!

La Plimbare: episodul 1




Expozitia de crizanteme, Gradina Botanica Iasi

Daca nu ni se termina acumulatorul, aveati posibilitatea sa admirati si alte floricele - altfel insa, ne admirati doar pe noi:).
La plimbare: episodul 2 (fotografiat, ca altfel... au fost multe-multe episoade)
Si in Boba, precum in toate mijloacele de purtare, copilul este prezent la tot ce se intimpla, vede, cere, atinge - este minunat!

Daca ar fi fost dupa Mateo, cu macesele culese nu am fi facut ceai: le-am fi mincat acolo, cu tot cu ...puf:D.



Multitudinea de culori tomnatice, surprinsa in cea mai apropiata si batuta de noi, padure

 

Prezent, bineinteles, si tati-fotograf:)
C-un scurt reglaj, cobor copilu-n Boba, pentru a executa comanda "tzi-tzi-ca"

Aproape ca nici nu banuiti ce ni se intimpla, nu-i asa?
Din spate: nu se vede nimic:)
Daca vrem, ne putem folosi si de gluga

Scurt popas, mingiiati de razele soarelui




Pui mic adormit.

Inca un reglaj: coborire mai mare, ca pentru somn

Continuarea plimbarii cu puiul dormind
De fiecare data cind tati a purtat puiul in Boba, se intimpla sa nu am la indemina nimic pentru a imortaliza momentul; sunt insa convinsa ca vom mai avea ocazia de a-i poza impreuna;).
Inchei acum, intarind ideea ca Boba este asteptata cu caldura, inapoi, sa petrecem frumos impreuna Sarbatorile de iarna, si restul sarbatorilor ce vor veni:).

Multumim Raluca, multumim Kiddyshop pentru oportunitatea oferita, sa aveti inima impacata ca ati facut multe bucurii!

4 comentarii:

  1. Hei, aici nu am comentat? Numai pe FB? Superbe pozeeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invit sa sustineti un proiect cultural pentru copii. "Povestea lui Jester" este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori care demonstreaza ca pot face si ceva din suflet, nu doar pentru bani.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro. Va multumim.

    RăspundețiȘtergere